student 2013

 

Kommentarer
Postat av: tilda

åh, har kollat på den där klänningen jättelänge! funderat på att ha den när jag tar studenten men är så osäker eftersom sidan verkar vara amerikansk eller nått? haha :) satt den bra på dig?
har ingen blogg, men du får gärna svara till min mail eller något om du har lust hihi :)

Svar: Klänningen satt jättebra på mig under studenten, vad tight runt midjan och satt bra i ryggen, den var inte lös eller hur ska jag säga, men nackdelar är att det går inte att ha bh under den om man inte väljer att ha en freebra såklart och det virkade töjer ut sig ganska lätt. Men jag ångrar ändå inte att jag hade den, för den är jättefin!
sara larsson

2013-11-09 @ 13:11:07
Postat av: tilda♡

åh, tack för svaret! :)
aa satt och funderade ett tag hur jag skulle göra med bh:n haha! blir nog en freebra isåfall (hjälp, aldrig använt en sån..!)
men tog det lång tid innan du fick den? :) och behövde du betala tull eller något? inte fattat vilket land klänningen skickas från än, tycker sidan var lite knepig haha :)

Svar: Jaa, det är svårt.. jag fick sån ful form av en freebra, så jag gick utan haha! och det syntes inte igenom eller något! :) Min klänning kommer från xenia, men jag köpte den av en kompis för att den var för liten för henne så jag vet därför hur lång tid det tog innan den kom osv. Första gången hon beställde från xenia så blev det inga extra kostnader, men andra gången fick hon betala 300 i tull.. så jag vet inte riktigt hur det fungerar med det där.. Jaa jag förstår det, jag var också osäker i början när jag tänkte beställa den själv.
sara larsson

2013-11-09 @ 20:36:20
Postat av: tilda♡

jaha, smart :) okej!! men tusen tack för alla svar! nu ska jag inte störa dig mer, hihi :)

2013-11-12 @ 12:32:55
Postat av: anna

Hej, jag ska beställa denna och undrar om storleken, vad har du för storlek på klänningen och vad har du för storlek på kläder i vanliga fall? Är rädd att den kommer vara för liten vid brösten på mig

Svar: Beställde den i xs, och jag har mest kläder i s annars :)
sara larsson

2014-01-18 @ 13:12:20
Postat av: Maria

Hej! Åh funderar på att beställa hem den klänningen, så fin!! Undrar bara hur lång du är? Tror jag ska beställa den i XS men vore tråkigt om den var för kort..

Svar: Jag är ungefär 1,64 cm lång... tror jag! haha :)
sara larsson

2014-01-30 @ 10:34:23
Postat av: Julia

Hejsan!
Det är inte så att du har kvar klänningen och vill sälja den? Tar nämligen studenten i år och blivit helt kär i den klänningen! Maila gärna om det skulle vara så, åh den är så fin!

2014-02-02 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0