för jag har tagit studenten..

vilken dag,
den började hemma hos Sara Karlsson kl 08:30, då vi hade champagnefrukost. 
Till 11:00 var vi i kyrkan och där betyg och stipendium delades ut, jag Sara K och Hanna fick ta emot en ros som tack för att vi anordnade balen.
Efter det gick vi genom Hofors till skolan och åt mat med lärarna. 
14:00 var det utspring och vi i klassen gjorde även en dans som vi visade upp, men tråkigt nog så möttes vi av regn.. men det gick ändå, fick skylten av mamma och pappa och en hel del blommor, gosedjur och champagne.
Efter det åkte släkten hit hem till mig och åt, en massa presenter fick jag också.. 
15 st Carolina Gynning glas, en Daniel Wellington klocka, ett silver armband + ring, pengar och en MacBook Pro.
tacktacktack för allt fint, kunde inte ha fått några bättre presenter. Ni är guldvärda allihopa som kom för att fira lilla mig.
Har varit så himla nervös, benen skakat, fötterna har gjort ont.. men jag vill göra om den här dagen flera gånger till. Om och om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0