student / bal 2013

Tiden går så fort, är inte alls långt kvar nu tills balen och studenten är kommen. Självklart har jag redan nu börjat oroa mig för min studentklänning, kommer hinna ändra mig 1000 gånger innan jag bestämt mig för vilken jag vill ha och det kommer ju förmodligen hinna komma en massa studentklänningar snart också, på nelly t.ex. Det är så svårt, ännu svårare är det när man bara får ett tillfälle på sig att hitta den perfekta studentklänningen. Balklänningen har jag hittat, tror jag.. så det är lite lugnande. Men som sagt, studentklänningen.. vilken av alla dom jag tittat på ska jag ha?! 

Kommentarer
Postat av: josefin

hej! vart kan man köpa klänningen på bilden längst ner? jätte tacksam för svar!

2013-03-30 @ 22:39:40
Postat av: Cajsa Granlund

Varifrån kommer den översta klänningen? Hur fin som hellst!!

Svar: Hittade den på chicy.se ! :)
sara larsson

2013-10-15 @ 21:00:06
URL: http://highersounds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0