if you never try, you'll never know

 
Ligger i sängen och kollar på ullared,
Var in till körskolan idag och tänkte sätta mig och plugga, men när jag kom dit så hade dom stängt 10 minuter innan jag kom dit. gick och kollade på lindex och kappahl då medans jag väntade på att mamma och pappa skulle komma och hämta mig, så fick med mig två tröjor hem.
sen åkte vi till torsåkers kyrkogård och tände ett ljus vid gammelfarmor och gammelfarfars grav, gammelfarfar fyller 100 år idag. 
 
För övrigt, vet inte alls vad som händer med mig just nu.. är hängig, orkar ingenting - vill bara ligga i sängen och blunda för dagen, har gråten i halsen hela tiden också. men jag vet verkligen inte varför jag känner såhär nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0