2013.12.03 - study hard to achieve your goal

Allt klarnade till för mig på bussen hem från Gävle idag. 
Jag vet ganska säkert vad jag vill jobba med när jag kommer till den tiden i mitt liv då jag ska börja jobba. En nackdel, jag vill bli en alltiallo och det finns inget jobb som behöver allt detta i en och samma person.. Vad jag vet, vad jag vet...
Vill jobba med utseende, låter väldigt ytligt.. men med det menar jag att jag vill bli frisör, make up artist, personlig tränare, stylist, jobba med inredning osv, listan kan göras lång. Måste komma på en lösning om det där, kanske lära mig allt detta bara för att kunna det och sedan kanske jobba med något helt annat? 
Jag tar tillbaka att jag vet ganska säkert vad jag vill jobba med och säger istället, jag vet ganska säkert vad jag vill lära mig och kunna göra på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0