student / 2013

Idag hade vi utprovning för studentmössor i skolan och det är närmare bestämt 233 dagar kvar tills vi står på skolans soldäck och sjunger studentsången tills vi blir hesa. Längtar så himla mycket till den dagen, men fortfarande så tycker jag att det går lite för fort.. 
Har börjat leta studentklänning och har faktiskt redan nu bestämt vilken balklänning jag ska ha. klickade hem studentmössan tidigare idag också, hihi det börjar närma dig! 
en bild från i helgen, såg ut sådär tills vi kom till bussen.. tänk vad lite regn kan göra med en. haha!
 
sitter för övrigt och letar efter något att bära på halloween, vet inte riktigt vad jag ska vara med har några ideér som jag ska fundera vidare på. måste ju skynda på mig lite eftersom att det är redan nästa helg och ska jag beställa något så måste jag förmodligen göra det den här veckan. måste boka in syster någon dag för att åka in till gävle och kolla efter något också. de är ju så svåårt, finns så mycket att välja på och så mycket man vill vara.. varför är det bara halloween en gång om året? nog om det, ska hoppa ner i sängen nu och kolla på how i met your mother och sova, jaaa så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0