onsdag / klassfotot

testar kläder inför helgen eller rättare sagt lördagen, även denna lördag blir det alkohol eftersom att jag är hembjuden till bella då hon fyller 18 hela år på fredag. 
 
egentligen borde jag sätta mig och skriva klart min analys om midsommarkrisen istället, har ju redan gjort halva så då kan jag ju lika gärna fortsätta.. har närmare bestämt en timme och 29 minuter på mig innan den ska vara inlämnad och klar. JAG SKA FIXA DET, så klickar ner alla hemsidor med en massa fina kläder på och skriver klart den, sen får det bli en film eller två och försöka somna i tid - sovmorgon imon IGEN! 
 
klassfotot kom idag också
har nog inte riktigt förstått att det här var mitt sista skolfoto någonsinn, äldst i skolkatalogen också för den delen. vart tog alla åren vägen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0