Nelly trend / forget about your boyfriend

beställde hem dessa snyggingar från nelly förra veckan och fick hem dom idag
 
älskar klackskor och har ett xantal, men det tråkiga är att jag nog egentligen inte är en klackskotjej.. tycker det är bland det finaste som man kan bära och det gör oftast en outfit så mycket snyggare. men med tanke på att jag inte är så bra på att gå i klackskor så bär jag sällan de. tyvärr! 
 
har varit på spinning nu på kvällskvisten med kajsa och det höll på i 45 minuter, riktigt jobbigt med så jäkla roligt, men det bästa med att träna är ju att man känner sig hur duktig som helst efteråt och det känns så bra! så spinning är något ni borde testa! träffade moa en stund efter det, nu ligger jag nerbäddad i sängen nyduschad och kollar på the big bang theory. men måste försöka sova, upp vanlig tid imon alltså 07:30 trots min sovmorgon till 09:35 för att göra klart en uppgift som ska lämnas in imorgon. japp, så får det bli! godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0