lördag / utgång

hanna och madelene på bilden 
gårdagen var en av den sämsta och roligaste dagen i mitt liv
vaknade upp med världens nackspärr och grät i stort sett hela morgonen, tror aldrig att jag grinat så mycket pga smärta. tog ett varmt bad och då blev nacken bättre för stunden, men resten av lördagen va ett helvete rent ut sagt. fixade mig för fest och åkte hem till bella och firade henne, åt gott och hade det riktigt trevligt. efter några cider så bestämde sig min nacke för att bli bättre, så därför följde jag med in till gävle ändå och dansade loss på slick. kom hem vid tre och somnade brevid min fina! 
 
idag har det varit julstämning här hemma, jag bakade lussebullar och köpte hem pepparkakor, mandariner och julmust. så efterlängtat, finns nog inget godare än julmust eller pepparkakor och iskall mjölk. älskar julen och allt som hör till, men har för mig att jag skrivit om det i ett tidigare inlägg så ska inte tjata om det.. istället ska jag sova, är hur trött som helst och har riktigt ont i ryggen eftersom att jag går lite konstig pga att jag har nackspärr. krångelkrångel.. hoppas det har gått över imorgon! godnat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0