Billi bi / Majorca

stövlar från billi bi 
mamma har ett par liknande par, men dom heter crazy horse och jag älskar dom, så otroligt snygga men dom är tyvärr lite för stora för mig. fast det hindrar inte mig från att låna dom, bar faktiskt dom igår när jag var ner till ishallen och kollade på match. 
-
längtar för övrigt till julen eller framför allt vintern och snön, tills julgranen är uppe och man känner doften av värmeljus, glögg och nybakat så som lussebullar, knäck, pepparkakor och allt det som tillhör decembermånad, för att inte tala om att julkalendern börjar och att jag blir arton hela år. ja december har sina fördelar måste jag säga. 
 
har föresten inte sagt att mina jeffrey campbell har anlänt, för närmare bestämt två månader sen och min millitärväst kom för två veckor sen, gjorde också ett inlägg om att jag beställde en guldig tröja från melba men fick ett mejl om att den var slut.. en riktig besvikelse var de, för den va ju så otroligt fiin! 
mycket mer än så hade jag inte att berätta, inte just nu iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0