min dag

stannade hemma från skolan idag och sov istället, så otroligt skoltrött nu men istället för att ge upp och stanna hemma borde jag gå till skolan och kämpa in i det sista - är ju trots allt bara 33 ynka dagar kvar till sommarlovet tar fart! ajaa, efter att emma slutade skolan så åkte vi in till falun och hämtade upp mamma på hennes jobb och åkte ner på stan en sväng. Hem en snabbis och sen åkte jag, therese och emma ner till torsåker och kollade på fotbollsmatch, eller ja första halvleken sen så åkte vi hem igen. kallt och jäkligt var det, men tacka fan för att det finns tak på läktaren nere i torsåker.. haha! :)
hoppa ner i sängen nu och läsa lite filosofi och invänta bigbrother!
packa väskan tills imorgon och välja kläder ska jag också göra, så blir det inte så jobbigt att kliva upp imorgon när klockan ringer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0