söndag

Åkte ner till Stockholm förra söndagen och hälsade på min faster och hennes man Per,
va barnvakt åt mina söta kusiner i tre dagar också. Sen följde Clara med mig hit till Hofors i onsdags och har varit här hos mig tills idag.. kommer sakna henne så grymt mycket nu när hon åkt hem..!
-
Annarsdå? när jag kom hem i onsdags åkte jag direkt hem till Madelene och firade henne med resten av tjejerna som redan va där! Åt jättegod mat och catcha upp lite om allt som hänt. I fredags fyllde Moa år, ARTON!! så åkte in till Gävle med Anna, Amanda och Lynn och firade henne med mat på Allstar. Igår så blev det badtunnan med Clara och tjejerna + lite festligheter. Helt slut har jag varit idag, men god dammit vilket bra lov jag har haft! Längtar som en tok tills nästa som är om fem ynka veckor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0