you can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

Har gått mina tre första dagar som sistaårselev på gymnasiet, tiden går så fort.. 
nästan för fort, men damn vad roligt jag har haft det under dom två åren som gått, mycket har förändrats till både sämre och bättre - men mest bättre saker!!
Tanken av att nästa gång någon springer ut ur skolan med vita mössor och tar studenten.. vet inte hur jag ska förklara den känslan, men att det är jag och min klass men resten av alla 94or som kommer att stå där med betygen i handen och hela livet framför sig, de är så sjukt, det är VÅRAN tur nu....!! 
och allt vi har framför oss, försöka komma på ett bra spexfoto, studenkryssningen och balen. 
och på allt detta så fyller jag 18 om 106 dagar! ja ni kan kanske förstå hur mycket som kommer att hända under 2012/13 för mig och för mina classm8s. vilket jäkla år vi har framför oss :D
-
hoppa in i duschen nu och försöka sova sen, gjorde en tabbe och somnade när jag kom hem från skolan så att somna tidigt ikväll kan bli kämpigt.. tur att jag har sovmorgon imon!
om inte annat så får det bli några avsnitt av SATC. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0