turkiiiiet!

för cirka 3 timmar sen skrev jag till sara och frågade om vi hade bokat.
vilket dom hade, så om en vecka närmare bestämt den 11 augusti åker jag Kajsa, Sara och Olivia ner till turkiet/alanya och spenderar sista sommarlovsveckan där. har inte riktigt smält det än att vi åker om en vecka, känner att paniken börjar komma fram och jag måste börja packa.. men vad ska jag ha med mig och vad kommer jag att använda?! lyckas alltid ta med mig för mycket, även dom gångerna de känns som att jag packade på tok för lite.. haha 
sitter förtillfället och letar lite snygga outfits som man kan tänkas bära där nere utan att man dör av värmen. 
kaaan inte sluta tänka på att vi åker om en vecka.. sjuukt! 
ska fortsätta yra runt på min computer nu och hoppa ner i sängen sen, jobb imorgon 16:00 - 20:00.
kung, hörs - godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0