that smile that knocks out my fears

inte gjort någon större nytta idag men ändå helt slut efter att ha gjort 4 timmar på jobbet. förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden, spelar ingen roll hur mycket jag sover - lika trött för de. har tom försökt sova mindre, för tanken att jag kanske sover för mycket och blir övertrött slog mig men inte hjälpte det eller, blev snarare värre  än vad det tidigare varit. aja nog om mina tröttproblem, ska fortsätta mitt SATC maraton, packa om resväskan för femtioelfte gången och packa ur allt det jag vet att jag inte kommer att behöva där nere. duscha ska jag också göra sen sooova.. blir en lång natt det här men vad gör det när jag börjar jobbet 17:15?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0