long time no see!

om man bortser från inlägget jag gjorde tidigare idag så var det ett tag sen jag skrev något här sist,
men med allt man använder sig av nu, twitter facebook instgram, och alla dessa namn så glömmer jag bort min lilla blogg helt enkelt. hehe!
Har hänt en hel del nu under mina veckor som jag inte skrivit något.
I fredags fick det bli tunnan med Kajsa, Hanna och Madelene.
På lördagsmorgonen lite halvt sega och härliga blev det brunch på Hansson med Kajsa och Madelene, och senare på kvällen åkte vi ner till M och gjorde mat och drack gott, då var Therese också med!
-
skolan då? jo den går som den går, så otroligt skoltrött just nu så det ska bli riktigt underbart med lov nu på fredag. Men innan jag går på lov så har jag ett prov som jag ska göra, imorgon i naturkunskap.. men dum som jag är så har jag inte läst något om det. Såå ska göra det nu så jag klara det där, en rest till fungerar inte för mig nu! Hoppa in i duschen nu först innan jag sätter igång med nk:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0