2011.10.10 - just because we don't talk doesn't mean I don't think about you. I'm just trying to distance myself because I know I can't have you.

Förra veckan.....
bytte från nv till sp, vilket innebär att jag har några ämnen som jag måste plugga ikapp för att komma i fas med resten av klassen.
åkte till rättvik i helgen med mamma, pappa och emma för att gå på marknaden där och sen på kvällen blev det lite festligheter med Kajsa, Hanna, Madde och Johanna. Så det har varit en riktigt bra vecka med andra ord! :)
Tre veckor kvar tills höstlovet och jag kan inte mer än att längta ihjäl mig efter det.. 9 dagar utan att behöva gå upp tidigt och efter det är det inte långt kvar tills jullovet vilket påminner mig om hur mycket jag längtar till julafton! haha :)
Hoppa ner i sängen nu och kollar på några avsnitt av entourage och sova lite! pussgodnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0