p.s I'm yours to keep..

Bloggen har inte kommit i första hand nu under ett bra tag -
men datorn har blivit en serieanvändning och mitt beroende av desperet houswives
får mig att inte vilja ha datorn till facebook, msn eller vad det nu kan vara.
Nog med det..
Klänningen som jag beställde till Valborg hann inte komma (som tur var),
mamma och pappa körde in mig till Gävle istället så jag kunde
köpa en annan. Men nu har jag fått hem den från nelly och den är riktigt fin, dock för stor...
Får se om den kommer till använing ändå, för den ska inte skickas tillbaka -
det är den för fin för!
Valborg var en kanonkväll med världens underbaraste flickor,
åt och skrattade hos Rebecca först och sedan ner till Torsåker för att fucka ur, haha!
Klockan är halv 1 nu och jag borde sova, men först ännu ett avsnitt av desperet houswives innan jag kryper ner till sängs för att sova. lovesara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0