That feeling you get when you see his name appear on your phone. ♥


emmmsan förra året ♥
Var och testade en klänning i måndags och har nu bestämt mig för att jag ska ha den.
Ville dock ha den i en storlek mindre, men det gick inte så dom ska sy in den istället.
Slutade 1 timme tidigare idag... och det var kanske hur skönt som helst!
Blev en runda runt hammardammen med Agnes idag,
och sen hade världens bästa mamma gjort tacos, käkade och sedan
kollade vi på Sveriges värsta bilförare, har duschat och ska
hoppa ner i sängen nu!
Men har starka funderingar på att krypa ner brevid mamma eftersom att
pappa har åkt på någon utbildning i stockholm.
Påtal om stockholm, kan visa vad jag köpte när jag va där imorgon!
Men sova nu! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0