the best feeling is when you look at him. & he is already staring.

Helgen har bjudit på grymt bra stunder och mindre bra stunder.
Men jag lever för dom bättre stunderna
och dom har jag mina otroligt fina vänner att tacka för.
meeen hur har helgen sett ut då?
Myskväll hos Rebecca i fredags med henne, hanna, madde och johanna.
Men tråkig som jag är så somnade jag redan efter första filmen.. haha!
 Igår så cyklade jag med hanna upp till edsken och åt tacotallrik,
hem sen och in i duschen. Upp till hanna och fixa sig lite snabbt inför
bartykväll. Kom hem 4/5 inatt och somnade ganska direkt
till Sunes jul.
Idag har det bara varit en riktigt seg slappdag, skönt med otroligt tråkigt måste jag säga!
mmm... ska kolla på eva och adam nu och vila upp mig inför
en ny arbetsvecka... suck!



Dessa 3 bilder som jag lånat från Hannas blogg får faktiskt avsluta detta inlägg här och nu, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0