Come up to meet you, tell you I'm sorry - you don't know how lovely you are.

Jobb - sova - jobb - sova - jobb - sova - jobb - sova.
Ungefär så ser mina veckor ut just nu, och ja det är lite tråkigt att inte
fullfölja sommarens ''att göra lista'' 2011.
Men jobbet är ganska lugnt och inte ett dugg jobbigt, det enda jobbiga med det
är att jag måste kliva upp senast 06:30, så det är helt okej.
Förutom att jag har jobbat idag, så har jag städat mitt rum - känns som jag gör det jämt men
ändå alldelens för sällan..?
Har också varit ner till robertsholm och lekt med Calle.
Med andra ord så har min dag varit ganska lugn!
Ska åka och träffa Agnes en snabbis och sedan hem och dra täcket över sig och somna till en film.
Jaaa, det låter som en grymt bra plan. Satt så får det blir, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0