2011.07.27 - My dad, my hero♥!

2 timmars sömn fick jag natten som var,
kom hem från en myskväll hos becca klockan 04:00
men somnade inte förns 05:00..
Något död var jag när jag vaknade halv 8 och skulle upp och jobba.
Så förutom att jag har jobbat, så har jag sovit bort hela dagen idag och
tagit igen dom timmars sömn jag missade under natten som var.
Har precis kommit hem från becca nu, varit där och kollat på en film
kallad Over her dead body med lite läskedryck och chips. Filmen är något jag måste rekomendera,
den är lite sjuk men ändå riktigt bra och lite roligt!!
 Men nu så ska jag bokstavligen flyga ner under täcket och kolla på en film och
....... sova! :D hahh, men fööörst
så måste jag ju bara säga 30 minuter försent...

Grattis till min älskade pappa som fyllde år igår, 26/7.
Även fast jag vet att du inte läser det här så.... jag älskar dig, du är bäst
och jag skulle inte ta mig igenom en enda dag utan dig!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0