2011.07.21 - I'm yours to keep.


Tittat på liar liar nyss och måste säga att den var grymt bra,
aldrig sett den förut eller ens vetat om att den fanns, men dom flesta har säkert
redan sett den, men för er som inte gjort det, gör de för jaaa,
så bra är den faktiskt. haha!
Sen var det ganska dålig kvalité på trailen men det får gå ändå..

Ska slå på en film jag säkert sett 1000 gånger förut och försöka sova
nu - vilken film det blir vet jag inte, men har ju mina
filmer som jag alltid kollar på när jag ska sova, så det får väl bli nån av dom skulle jag tro!
förutom att försöka sova, så ska jag dunka huve i väggen
och försöka komma på ett sätt så jag slutar göra bort mig hela tiden..mm godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0