You deserve to be with somebody who makes you happy, somebody who won't complicate your life, somebody who won't hurt you.

Idrotten idag var hur jobbig som helst och jag är helt säker på att jag kommer ha träningsvärk imorgon när jag vaknar... Men det var också roligt, så spelade vi fotboll i början av lektionen och det känns verkligen i hjärtat hur mycket jag saknar det så fort jag ser en fotboll! Duschade när jag kom hem, och sen har jag inte gjort så mycket mer än att plocka upp kläder från golvet och sovit. Somnade runt 8 och vaknade nyss, ska slå på en film nu och fortsätta sova.

Att jag mår som jag mår, har jag kanske bara mig själv att skylla på. Att mitt 2011 fick en dålig början, har jag nog också bara mig själv att skylla på...

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU Har inte sdig själv att skylla av någonting sara!!!! sluta de är inte dig de är ett packe jävla mongon / hälsningar rebus

2011-01-18 @ 23:49:34
Postat av: julie

börja spela fotboll med oss(damerna) i sommar då! ;)

2011-01-26 @ 16:42:47
URL: http://trophyeye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0