sitting next to you doing absolutley nothing, means absolutley everything to me.


Som planerat tittade jag på OTH idag, första avsnittet av säsong 8 som också rycktas vara den sista säsongen?! Iaf så, med tanke på slutet i 7an, så började det bra men i slutet av avsnittet, vad händer?! 1 vecka kvar tills nästa avsnitt är och jag lider av smärta när jag tänker på det... haha längtar som in i norden... hua! Efter det så gick jag ut på en promenad med Lynn runt halva Hofors. Kom hem strax efter 12 och har setat vid datorn sen dess, ska hoppa ner i sängen nu försktigt med datorn och slå på en film. Rör jag datorn för hastigt så stängs den av och det beror antagligen på att laddaren har blivit glapp för hundraelfte gången. Aja, godnatt och jag lider med er som ska upp tidigt för att gå till skolan imorgon! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0