Missing someone isn't about how long it has been since you've seen them or the amount of time since you've talked. It's about that very moment when you're doing something and wishing they were right there whit you.


Var till hoforshallen idag med Moa efter skolan och solade. Kom hem för ett tag sen och ska slå på en film nu och försöka somna in till den, men först ska jag borsta gaddarna extra noga idag eftersom att jag ska till FTV imorgon och ha en gägga i munnen som man får kväljningar av.. Men det får det vara värt eftersom att det är den sista saken som ska fixas innan jag tar ut tandställningen!! Wihoooo, dock kommer väl jag inte få någon tid förns nästa år med min vanliga otur. Aaaaja, pussgodnatt!

ps. Jag bet sönder två tänder idag, när jag skulle säga något så bet jag ihop hur hårt som helst... Så nu ilar det i en tand när jag äter och dricker.. ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0