it's to late to make it right..

Mina dåliga dagar kommer allt för ofta just nu...
Gårdagen för övrigt var hur trevlig som helst, vi spelade först lite spel hemma hos mig och umgicks med ett varsitt glas alkohol i handen. Vid 12slaget befann vi oss vid folketshus här i Hofors och hälsade halva Hofors ett gott nytt år, sen bar det av på efterfest tills vi blev trötta. Idag har jag en allmänt dålig dag, mår så sjukt dåligt och det beror inte på vad jag drack igår. Jag har en dåligt dag bara... som alltid nu för tiden - ska slå på filmen ''fired up'' nu och äta dom sista godisarna på detta år och där har ni mitt nyårslöfte, sluta äta godis och bli nyttig. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0