I will be seeing you soon & it will be better than anything else.

115 tonårsfrågor.
- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - yes
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag tror att det är olika från person till person
hur många har du varit kär i? -  med tanke på att jag har svårt för att bli kär så ingen tror jag..
är du kär just nu? - jag vet inte

- Tio frågor om dig själv
namn? - sara larsson
när fyller du år? - 6 december, hua
några piercingar? - öronen+naveln
vad har du på dig just nu? - svarta jeans, vitt linne och svarta nylonstrumpor och underkläder såklart.
vilken årstid är bäst? - just nu, sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - man vaknar upp och tror att det är skola, så tänker man till och förstår att det är helg så man kan sova vidare. hur skönt är inte det!
vad tycker du mest om hos dig själv? - min musiksmak som jag själv tycker är grym.. haha
vad är du bra på? - oj, det vet jag faktiskt inte..
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ibland kan det vara hur skönt som helst att sova själv, men jag sover nog bäst tillsammans med någon.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - jasmin skulle jag tro
vem är den roligaste av dina vänner? - det måste ju vara amanda
vem är mest partyprisse? - helt klart anna
vem är den du helst har filmkväll med? - för att en filmkväll ska bli riktigt grym så ska jag ha med alla min vänner
vem av dina vänner är mest "evil"? - hm, jag har ingen aning.

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - alla i min familj står mig nära.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - yes
vem är farligast i din familj? - pappa, med tanke på att han röker...
vem ser roligast ut i din familj? - ser roligast ut? ehm jag vet faktiskt inte
vem är coolast? - pappa
har ni något husdjur? - nej.. :(
vem har du mest gemensamt med? - emma
vem står för underhållningen? - emma där med.
vem sover du oftast med? - emma igen
roligaste kvällen med familjemedlem? - mamma och jag bakade, sen blev det film med henne och pappa.

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - först kollade jag på film och sen lagade jag mat med mamma, efter det gick jag och mötte Agnes som jag också är med just nu.
har du varit glad idag? - jaa
har du varit ledsen idag? - nej det har jag inte
har du gjort något bra idag? - hm.. att äta är väl bra? eller?
vad ska du göra nu? - kolla på en film med Agnes och tjocka godis.
har du gjort något dåligt idag? - nej jag tror inte det.
vad har du ätit idag? - ojojoj, massa saker. Godis, chips, tacos och pizzabröd. oops, där sprack mitt nyårslöfte..
har du duschat idag? - yesbox
är du trött nu? - ja..
vad händer imon? - har inga planer för morgondagen så jag vet faktiskt inte.
går du i skolan? - ja, dom dagar vi inte är ledig så gör jag det.  
har du varit i skolan idag? - nejnej

- ANNAT
Hur mår du just nu? - bättre än bra.
Har du piercat dig? - yes
Är du hungrig nu? - noep
Vad är klockan nu just nu? - 23:34
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, facebook

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  agnes
Vem ringde du senast? - jasmin
Vem sms:a till dig senast? - jasmin
Vem sms:a du till senast? - jasmin

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - när jag kom hem från parma
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - när jag kom hem från parma

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - njae, jag vet inte
Har du sminkat dig idag? - noep

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - neej
Vilket är ditt favoritband? - hm.. jag vet inte
Vad gillar du för musik? - oj, jag lyssnar på det mesta

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - japp
Har du fler än 3 jeans? - yes
Har du fler än 5 tröjor? - ja

KÄRLEK
Är du kär just nu? - vet inte
du ett förhållande? - nej
är du romantisk? - haha, det vet jag faktiskt inte. hoppas
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jaa det har jag
Vad hette din första riktiga flickvän/pojkvän? - anton
Hur länge höll det? - en månad
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet inte faktiskt
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nej
Vem sov du senast bredvid? -  jasmin, men snart blir det agnes.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - häääämlis
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- noep
När fick du din första kyss? - 6an skulle jag tro.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - mamma 20 pappa 27. 1992 eller 1991 tror jag.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - kanskerå
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, det skulle jag inte.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - båda
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - oj, olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0