How do you get over someone..


Sommaren 2009, mitt första dopp med Rebecca!
Och sjukt vad jag saknar sommaren nu, att åka och bada med kvinnorna mina eller att bara sitta ute i någon park, att kunna sova med balkongdörren öppen eller tälta. Vad kan man inte sakna med sommaren?! Dessutom har vi massa planer till i sommar som får mig att längta ännu mer... hua!
Ska plugga matte och läsa en massvis ur engelskaboken, att skolan börjar på onsdag är både jobbigt och roligt - jobbigt att jag måste jobba ikapp allt där, eftersom att min skoldator har gått sönder men roligt att träffa klassen igen. Aja, måste väl börja jobba nu innan det blir allt för sent. PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt det där var, fast också väldigt kallt! Haha, tack för tipset, jag ska kika om vi har några sovmorgonar. Puss på dig gullunge.

2011-01-10 @ 22:20:42
URL: http://rebeccalinneaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Glömde skriva att du inte är den ända som längtar till sommaren. Sommaren kommer bli grym. :)

2011-01-10 @ 22:21:31
URL: http://rebeccalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0