You have no idea how fast my heart races when I see you.


Jeans, Miss sixty - Tshirt, nelly.com

Var till frissan idag efter skolan - klippte och färgade håret, noppade och färgade även ögonbrynen också. Till en början hatade jag mitt hår, grät och gjorde inget annat än att ångra mig för att jag färgat håret. Jag saknar min gamla hårfärg men så illa som jag tyckte att det såg ut från början, så illa ser det inte ut. Det var väl bara ovant att se mig själv i en annan hårfärg, och jag kan inte komma ihåg någon gång när jag klivit ut ur en frisörsalong och varit nöjd med mitt resultat faktiskt.. haha och som jag skriver i varje inlägg, nu ska jag slå på en film och försöka spva till den! Hahah, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0