if he doesn't want me in his life, then I don't need him in my world.


Bilden har jag lånat av Jessica som själv tog den.  
Eftersom att det var fredag igår, så bakade 1 person från varje grupprum så stannade hela klassen och fikade när vi slutat. Sen kom en lärare in till oss och sa att det var 8st rådjur mellan byggnaderna, så då gick vi dit och kollade. Gick hem och då var det bara att byta om snabbt och sen sticka till jobbet. Efter det så mötte jag och Kajsa upp Hanna, Rebecca, Frida och Fellan, så gick vi hem till mig och började baka langosdeg. Sen så kom Sarak och efter ett tag så blev langosarna färdiga och vi åt, spelade spel och snackade. (bilder kommer kanske imorgon eller någon annan dag framöver.) Dom åkte hem nyss och nu ska jag sova, börjar klockan 11 imorgon så måste försöka vara lite pigg iaf. Ni får ursäkta om jag har skrivit som ett arsel och förklarar lite knäppt, men jag skyller på att jag är trött och säger godnatt istället. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0