2011.12.07 - you're in a relationship to be happy, to smile, to make memories, not to constantly be upset, hurting and crying!

fyllde som sagt sjutton vintrar igår, med andra ord
så är det 356 dagar kvar till jag fyller arton. känns lagomt surt faktiskt..
uppvaktades av mina underbara föräldrar 06:00 på morgonen,
öppnade presenter och somnade om igen.
hade ''kalas'' med släkten i söndags så något sånt blev det inte
igår. blev öppet hus på skolan istället och sen kollade jag på hockey med
Hanna, Kajsa, Johanna och Rebecca.
Idag jobbade jag mellan 17:15 - 21:00, så när jag kom hem hade mamma
bakat tusentals lussebullar och pepparkakkor och kinamat på det! muuums!!!!!!!!
ska hoppa ner i sängen nu och somna till en film!puss
ps. för er som inte visste det, så är det exakt 70 år sedan japanerna bombade pearl harbor idag!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0