2011.08.22 - everytime I want to give up on him, there's always something inside me telling me to just give it time.


Har kommit tillbaka i mitt beroende av Desperat Housewives, så har legat och kollat på det enda sen jag kom hem från skolan fast jag egentligen borde göra något åt min förbannade resthög från skolan... men har tyvärr ingen ork för det, och jag skyller på min mage som har värkt under någon veckas tid nu. ajaa, in i dushen nu och stå där lite för länge och sedan hoppa ner i min onepiece och sova. aa, godnatt.

Ville också säga grattis till min älskade, saknade och världens bästa gammelfarmor som skulle ha fyllt 96 år idag.. ♥ går inte en enda dag utan att jag lägger en tanke på hur mycket jag saknar dig, jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0