har tråkigt...

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Stranden och i solen
2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Dagen börjas med stranden och det är tidigt, kanske vid 10-tiden. Dit drar jag med ett härligt gäng. På kvällen blir det grillmys hos någon innan vi drar ut och slår klackarna i taket. Jädrans vad jag längtar tills sommaren nu!!
3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kött och majskolv. Till det käkar jag en god sallad och potatisgratäng med en god sås till och jag är i himlen.
4. Några planer inför nästa sommar?
- Inga fastställda men man har väl några önskemål. Utomlands resa på vännerna står högst på listan!
5. Dina bästa sommarfärger?
- Oj.. ljusa färger, vitt kanske!
6. Nämn några saker du tycker är typiskt för sommaren:
-
 Stranden, grilla, festa, umgås med alla vänner, jobb (erkänn, typ alla jobbar på sommaren, tyvärr..)
7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Dom flesta minnerna jag har från somrarna är väll bra, antar jag!
8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet!
9. Vad väljer du i glassbaren?
- Magnum maya mystica. SÅÅ GOTT!
10. Vart går din drömsemester och med vem?
- New York, Thailand, Spaninen, whatevaaaa. och att åka med vännerna skulle verkligen inte sitta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0