bring it on

Har legat och tittat på alla Bring It On filmer förutom Bring It On again, för den tycker jag är lite halvkass.. haha! Har också kikat på Sex and The City 2 som var hur bra som helst, inte bättre än första, men hur många uppföljare brukar vara bättre än den första?! Ska kika på filmen Grown Ups nu som Raymond tipsade mig om! Ska försöka sova nu snart också, upp tidigt imorgon eftersom att jag ska följa med pappa in till Sanviken för att han ska klippa sig och sen ska vi åka in till Gävle och leta efter en Halloween utklädnad till mig. (Väldigt onödigt, eftersom att jag är ganska säker på att denna helg blir en liggaisägenochtittapåfilm helg..:). Ska titta på filmen nu och här säger jag godnatt. Godnatt!

Ps. Fjäderringen kommer från Bikbok. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0