lördagrättvik

vaknade redan vid fyra imorse/inatt ur en mardröm.. haha fy - kunde inte somna om för jag var då himla rädd och dessutom var det supervarmt inne på mitt rum och jag vågade inte kliva upp ur sängen och öppna balkongsdörren.. sedan väckte mamma mig vid åtta och vid halv 9 följde jag med mamma, emma och pappa in på rättviksmarknaden - hittade två navelsmycken där, en polkagris och lite annat som fick följa med mig hem. sedan stannade vi vid insjön, borlänge och falun. kom hem vid tre, fyra? kommer inte ihåg. så duscha jag och mamma beställde pizza.. så har vi tittat på den nya stefan och krister på tvn. nu ska jag hoppa ner i sängen och titta på nån film som jag också ska somna till. :) imorgon städar jag och mamma min garderob och slänger det mesta som är där inne!! ÄNTLIGEN, nu ska jag sluta skriva innan det blir föör mycket. godnatt
ps. (tillmigsjälv). bilderna!godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0