beeest ♥

denna helg var första helgen på hur länge som helst som jag inte har haft tråkigt en endaste dag!
i lördags kom flickorna hit och vi grilla, sedan for vi ner till torsåker och åkte hem till gabbe - hem till mig i hofors sen och amanda+jasmin sov här. vaknade upp med dom(söndag), tog en picknick på plattan, och sedan kom lynn och efter ett tag moa. titta på wallander hela dagen och sedan gick vi ut och gick. lynn åkte hem, så åkte vi och köpte nudlar. hem till mig och gjorde nudlar, somna till wallander. idag vakna jag upp med dom 4, så åt vi frukost städa mitt rum och sen kom lynn! kikat på wallander och vart ute och gått.
sen hade jag möte halv5 på folkets hus om mitt sommarjobb på kollo, känns mycket bättre nu men lite tråkigt dock att jag kommer missa balen för då har jag simprov..missa att se världens finaste storasyster :( förlåt emma :( ♥♥
nu ska jag hoppa ner i sängen och titta på en film. godnatt! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0