MOAMORELLTROLINSARALARSSONlove


moa & jag för ett tag sen.
kom ett paket från ellos idag & där i låg min sängkappa, dessutom håller jag på att målar om ett gammalt skrivbord till vitt, vilket är grymt jobbigt & jag får ont i armen ganska fort + att det är 6timmars torktid på färgen så det kommer ta grymt lång tid med tanke på att jag måste måla MINST tre ggr innan det blir som bäst!
kom precis hem från ica med två godispåsar & en sprite, ska gå ner & poppa popcorn nu & sedan kika på en film i väntan på at tsolsidan ska börja! :) FRED UT!

ps. systemkameran ligger kvar i skolan nu när jag behöver den som mest.. såklart! ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi leka imrogon!:D

2010-03-19 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0