sommarlov2010



sommarlovet har börjat, nästan iallafall. för redan imorgon börjar jag jobba och kommer att göra det i två veckor. skolavslutningsdagen var jätterolig, och det var heller inte lika pinsamt att gå upp på scenen som jag trodde att det skulle bli, dessutom vann 6 st från ''min'' klass 9:D i miljö tävlingen, för det fick vi 500:- var. efter avslutningen åkte vi traktor+vagn, men vi ''fjortisar'' åkte lastbil och hade helt klart roligast av alla!! blev nerputtad i fontänen nere i hagaparken och fick 100 hinkar med vatten + något ägg över mig - men lätt värt. åt på grillbaren efter det och somnade sedan i några timmar ute på gräsmattan med jasmin, duschade efter det och gick till folkan på middag med alla nior. sedan satt jag + tjejerna i en lekpark och hade det skoj, planka in på folkan och tittade på lillasyster. hem sedan och sov med jasmin! underbar dag+kväll måste jag säga! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0