bildbomb






dom här bilderna blev det + några till som ligger på mobilen men dom får jag inte in o datorn tyvär! :)
fredag: åkte till högbo med mammapappaemma och tittade på midsommarfirande och fikade. sen hem till amanda med jasmin och åt! sedan kom lynn och moa då åkte vi till henric(torsåker) och sedan gick vi ut. mamma hämta oss vid 4/5 då jag åkte hem. slog på one tree hill och somnade också till det.
lördag: vaknade vid 2/3 nån gång, åt hoppade in i duschen och fixade mig, sedan skjutsade mamma mig till moa och vi fortsatte sedan hem till amanda. efter att vi varit hos amanda ett tag åkte vi vidare till hammarby, mamma hämtade mig moa lynn emma och rasmus vid 3? åkte hem och sov då!

duscha nu och sedan titta på onetreehill. en sak till, fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0