Saturday / i just want you ♥


bloggandet har inte varit på topp denna vecka, men med tanke på att läsarna få, väldigt få så är det ju knappast någon som lider av det! ;b denna veckan har varit fullproppad med allt för roliga saker, sovit i stugan 2 nätter -. tältat 2 nätter här hemma på gården och igår blev det lite party! grymt roligt i början, men vad vissa håller på med kan jag riktigt inte förstå ibland! ;s hem till hofors igen på efterkepa typ?! aja, kom hem vid 6 och somna halv 7 , upp 10 och iväg till malmjärn. bilder ska jag lägga upp och många ska det bli! men med tanke på att jag mår lite sjukt och att clara är här så tror jag att jag gör det imorgon istället - för nu ska jag lägga mig brevid henne och mysa framför en film! godnattt xxx♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0