Friday***** / GOODNIGHT

kom försent till skolan idag pga ett skolarbete som jag satt & skrev - blev dock inte klar & glömde sedan bort att göra klart det.. grymt jobbigt. efter skolan hoppade jag& jasmin på 41an & åkte mot valbo köpcentrum, fick med mig en kavaj, glasögon & ett läppglans därifrån! hemma nu & har varit det ett tag, duschat så länge att datorn stängdes av av sig själv.. har en sånn sjuk mvärk så det inte är sant, det är nog också anledningen till att jag stannar hemma idag - aj aj aj!!!
dessutom är det efterlängtade lovet äntligen här! ♥


Kommentarer
Postat av: Perra

friday ska det väll stå?

2010-02-26 @ 22:00:51
Postat av: Anonym

ey Perra, sluta klaga och åk iväg med din kärra!

2010-03-04 @ 01:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0