YOU'RE BURNER INTO MY MIND FOREVERE. THERE IS NOTHING ON THIS WORLD THAT WILL EVER CHANGE THAT.


Hade tid hos tandläkarn halv 2 och kom hem för en stund sen. Fick besked om att jag ska ta ur tandställningen den 25 januari?! WIHOOO.. fick även se en bild på hur mina tänder såg ut innan jag fick tandställningen, usch haha! Ingen idé att gå tillbaka till skolan känner jag! Idag är det tomtekväll här i Hofors och det ska jag gå på med Moa, Lova och Svea. Att äta knäck nu är en jäkla pina, men mammas knäck är så goda.. så jag måste! Ska göra i ordning tee nu och sedan sätta mig och göra klart genusuppgiften och fortsätta med engelskan som ska vara inne om bara några dagar..... Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0