My head says, ''Who cares''? But then my heart whispers, ''You do, stupid...''


Jag har en storasyster som heter Anna Kerstin Emma Larsson. Hon fyllde 17 år i söndags och studerar andra året på Naturvetenskapliga i Hofors på samma skola som mig. Hon och jag är nästan identiska i sättet, förutom att hon är mycket blygare än mig och jag är nog lite kaxigare. Vi bråkar väldigt ofta om att vi tar varandras kläder utan att fråga. Men jag älskar henne hur mycket som helst ändå och hon är den bästa personen i mitt liv - jag skulle verkligen INTE kunna leva utan henne. Världens bästa storasyster det är du det Emma!

Emma & hennes boyfriend Rasmus på hans bal i sommras.

När vi var små, lekte vi jämt och var som två bästa kompisar. Vi hittade alltid på massa bus, kan ju faktiskt berätta 1 grej som vi gjorde när vi var små, vi målade med nagellack på TVn och ute på ytterdörren så att pappa blev helt tokig, mamma fick ställa in oss i badkaret och pappa var i stockholm så han kunde inte komma hem och hjälpa mamma. 1 busig grej Emma gjorde när hon var liten var att min faster Chatarina skulle åka och hämta pizza två hörn bort och Emma ville följa med men det kom hon på efter att hon hade åkt. Så hon satte sig på sin trehjuling och cyklade i blöja men hon kom bara 20 meter kanske för då kom Faster tillbaka.

Vi hade lika kompisar vilket gjorde oss ännu tajtare, men Emmas bästa vän var Jessica så när vi blev större var hon mer och mer med henne och jag var mer med min bästis Frida. Idag är jag och Emma fortfarande ganska tajta vilket jag är hur glad som helst för!!! 

Hon borde få priset för världens bästa storasyster, älskar dig hur mycket som helst världens finste Emma! <3

Kommentarer
Postat av: emma

aaaaaw.. va du är gullig! lovee you! du är världens bästa syster!

2010-12-03 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0