I know one day, I will look at you as just a friend, really, sincerely, genuinely. But right now, I miss you and want you, and I can’t help thinking to myself…but we could be so happy together.


Den pefekta helgen tillbringar jag i Stockholm, umgås med Calle, Clara, Per och Faster efter en heldag på stan. Eller bara att jag drar in till Gävle eller Valbo med mamma och pappa på dagen, får det jag vill ha och sedan klackarna i taket med mina underbara tjejer efter en mysig tjejkväll! Så ska det vara lov, helst sommarlov! Det kan ju inte bli mer än perfekt. Grilla med tjejerna i någon mysig park eller hos någon, sen partyy!



Eftersom att jag skulle ha skrivit det här i Fredags så kommer jag inte ihåg nu idag vad jag hade på mig i Fredags, men den här kan jag köra någon annan dag.. om jag kommer ihåg dvs!


Emma, ängeln i mitt liv kan jag prata med om precis ALLT! Finns inget som inte går att prata med om henne.
Jasmin & Lynn kan jag också prata med om allt. Jag kan prata med alla som jag nämnde i Mina bästa vänner, men med tanke på att jag umgås mest med Lynn och Jasmin så pratar jag mer med dom! Det är inte så att jag inte pratar med dom andra för att jag inte litar på dom, för det gör jag!


I min väska kan ni hitta ett lipsyl, min filofax, plånbok, ringar, parfym, tuggummi, hörlurar så har jag en mascara gömd någonstans där i. Det är väl det som alltid finns i min väska om man bortser från ringarna. Till och från skolan följer även datorn + laddare till den, matteboken eller någon liknande bok från skolan och varje måndag gympakläder med.

Platt hår i skolan, antingen utsläppt eller uppsatt och ibland med en fläta i luggen. Lite tråkigt sådär, men jag orkar inte gå upp tidigare för att fixa håret och även om jag skulle orka så sover jag oftast över och hinner inte lägga så mycket tid på det ändå.

Kommentarer
Postat av: Axel Hildenborg

sv; Helt rätt Sara!

2010-12-13 @ 21:00:56
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0