The world slows down, but my heart beats fast right now. I know this part, where the end starts.


Mitt fullständiga namn är Nanna Linnea Sara Larsson, jag föddes den 6 december 1994 på Gävle BB . Växte upp i Torsåker i ett jättestort och jättefint hus och har bott där sedan två år tillbaka då vi flyttade till Hofors.
Mina föräldrar finns alltid vid min sida och lika min syster, hon är inte bara en syster för mig utan hon är också min bästa vän. Älskar henne & mamma+pappa mer än något annat i världen och dom kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta.

Jag har alltid varit intresserad av fotboll och började spela redan när jag var liten, sen gled jag i från det men började igen när jag gick i 5:an men slutade när jag flyttade till Hofors. Jag har testat några olika sporter som t.ex. Innebandy, dans, pingis, friidrott och ridning men det var fotbollen som jag fastnade för.

Nu idag är jag 15 år och fyller 16 om 5 dagar. Jag studerar första året på Naturvetenskapliga på Björkhagsskolan i Hofors, min klass är underbar och jag tycker därför att det är mycket roligare att gå till skolan, det känns inte alls lika jobbigt som det gjorde i högstadiet - Dock är jag väldigt morgontrött och är den som oftast kommer 5 minuter försent på morgonen. Så jag tror inte att folk ser mig den som tycker om att gå till skolan.

Om folk ska beskriva mig så tror jag att det första ordet dom säger är blyg, det tycker nog alla dom som inte känner mig så jättebra. Envis är jag också, och jag blir lätt sur. Men där är det tvärtom, dom som inte känner mig så bra ser nog inte det. För där kommer blygheten fram och jag vågar inte visa att jag vill ha min egen vilja fram jämt och att jag lätt blir sur. Nu kommer det att låta konstigt, för jag är också jämt glad!

På min fritid gör jag inte så mycket, jag håller inte på med någon sport och jag jobbar inte. Men båda dom saker kommer det förmodligen att bli ändring på. Jag ska söka jobb nu på måndag och jag ska kanske börja på innebandy och fotboll igen. Intressen är väl att umgås med kompisar, festa, åka utomland, shoppa, åka till Stockholm, knäppa kort och spela fotboll.

Nu har ni kanske fått en liten insyn på vem jag är och hur mitt liv ser ut lite, om ni få läsare nu skulle undra något annat så är det bara att slänga in en kommentar! puss

Kommentarer
Postat av: lynn

hur orkar du skriva så mycket? :p

2010-12-02 @ 15:28:06
URL: http://lynns.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0