Like it was always meant to be you and me, But there are times when everything is a mess....

Gårdagen:
Jag och Jasmin gick först och solade, sen hem och duscha. Efter det gick vi och snackade med Amanda en liten stund sen gick vi hem och fixade oss. Pär, Robin och Agnes kom sedan och hämtade oss så åkte vi till Sandviken och var kvar där till klockan 12 kanske. Sen mötte Lynn och Jossan upp mig så gick vi hem till Rikcy och Chad. Var inte där så länge, skulle möta Jasmin vid bussen runt 4tiden - Men hann gå hem och städa mitt rum före. Så åkte vi lite med Pär igen och kom hem vid 5, då gick vi och la oss! 

Det blev väldigt mycket av sen och sedan i den här texten... Haha! Ska gå ner och äta pizza nu med Jasmin sen hem och plugga matte till jag somnar. Pusshej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0