I'm sorry that I hurt you .It's something I must live with every day. And all the pain I put you through. I wish that I could take it all away. And be the one who catches all your tears


Vaknade runt 8 idag och hade fått jättemånga godjul sms, dom sms:en gjorde min dag! Har tittat på det sista avsnittet av julkalendern också, och som jag kommer sakna att titta på det varje dag :(. Om 2 timmar ska vi åka till Farmor och Farfar och äta med släkten från pappas sida. Sem klockan 17:00 kommer Mormor, Morfar, Moster och Emelie och Nicklas hit. Första året som jag är sjuk på en julafton också....... vilket är jättetråkigt - men finns inte så mycket att göra åt den saken, ska börja fixa mig nu och äta julfrukost. God Jul. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0