I swear now I can't take it, knowing somebody's got my baby.


När jag var liten - Emma hade gjort illa sig så mamma och pappa hade all fokus på henne. Då tog jag min trehjuling och skulle cykla hem till Frida (som var min bästis) som hade kommit hem från utlandet då. Så stannade jag till vid Solberga skolan och plockade blommor som jag skulle ge till henne,  jag la dom på mitt flak och sen cyklade jag på STORA VÄGEN ner till henne, dom hade precis flyttat så det var en traktor som höll på å gräva vid deras gård så jag vågade inte cykla in då. Men så kom min farmor åkande från Hofors, så hon slängde in min trehjuling i bagageluckan och min i baksätet och körde hem mig igen. När jag var liten tog jag alla chansen jag fick till att rymma... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0