I don't know why I always do this. There must be a genetic quirk in my brain or something, because I genuinely can't help myself. He is beautiful. He is smart. He is gentle and sweet and sexy as close to perfection as I can stand.


Med tanke på att jag inte har haft mitt första riktiga förhållande än så vet jag inte riktigt vem jag ska skriva om.. Men den killen som var min förstförsta kille var ju Gustav, vi gick hos samma dagmamma och då sa jag till mina föräldrar att Gustav, han var min kille. Sen var vi tillsammas till 3:an iaf, och då gjorde han slut för han hitta en ny.. Haha! Sen TROR jag att vi blev tillsammas igen och jag vet också att jag var kär i han enda tills i 6:an då jag träffade Kalle, Moas lillebror. Sen i sjuan var jag tillsammas med Anton i en hel månad, men vågade inte vara med han en endaste gång! Haha... Så något seriöst förhållande kan jag inte påstå att jag har haft ännu - Men jag har väll haft några på G, men jag har inte vågat tagit steget in i ett förhållande eller vad man ska säga. Men det kommer väl nån gång, får jag hoppas! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0